به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردیم، بزرگ‌ترین دشمنان موفقیت و خوشبختی انواع احساسات منفی هستند و به این موضوع پرداختیم که «احساسات مثبت قدرت می‌بخشند، احساسات منفی قدرت را می‌گیرند.» و برای اینکه بتوانیم به موفقیت و هدف خود دست یابیم، نیاز به قدرت داریم و این قدرت از احساسات مثبت تأمین می‌شوند.
     
    احساسات منفی باعث می‌شوند قدرت ما از بین برود، بنابراین اولین قدم این است که از شر احساسات منفی خلاص شویم تا قدرت، توان و انرژی صرفه‌جویی شده را در جهت موفقیت و دستیابی به هدف بکار ببریم.
     
    یک قانون کلی وجود دارد، تقریبا با هر چیزی که بخواهیم مبارزه کنید، قوی‌تر می‌شود، احساسات منفی هم همینطور است، اگر بخواهید با آنها مبارزه کنید، قوی و قوی‌تر می‌شوند، پس باید از یک راهکار بهتر استفاده کرد.
    ذهن زیبا
    چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 20:23
    بازدید : 92

    بزرگ‌ترین دشمنان موفقیت و خوشبختی انواع احساسات منفی هستند، احساسات منفی بسیار قدرتمندند، می‌توانند به راحتی ما را از پا درآورند، امید را در ما از بین ببرند و ما را به تباهی، افسردگی و ناکامی بکشانند.

     

    از زمانی که انسان پا به روی زمین گذاشت تا کنون، احساسات منفی بیش از هر بیماری و عامل دیگری به او آسیب رسانده است. اساتید موفقیت و روانشناسان می‌گویند فقط ۳ درصد انسان‌ها جزو افراد موفق هستند و ۹۷ درصد دیگر، موفقیت‌های چشمگیری به دست نیاورده‌اند.

     

    شاید اگر عمیق‌تر نگاه کنیم، بتوانیم بگوییم، فقط ۳ درصد انسان‌ها توانسته‌اند به انواع احساسات منفی خود غلبه کنند و به جای آن، احساسات مثبت خود را تقویت کنند و اگر ما هم بتوانیم به احساسات منفی خود غلبه کنیم، شرایط این را داریم که جزو آن ۳ درصد افراد موفق قرار بگیریم.

    ذهن زیبا
    شنبه 23 بهمن 1395 - 22:08
    بازدید : 123

    یکی از بهترین و عمیق ترین کتاب های سال های اخیر کتاب «تفکر سریع و تفکر آهسته » نوشته دانیل کانمن است. دیدگاه او این است که در مواجهه با شرایط مختلف زندگی روزانه باید از دو نوع تفکر متفاوت استفاده کنیم.

     

    تفکر سریع

    تفکر سریع نوعی تفکر است که برای مدیریت وظایف، مسئولیت ها، فعالیت ها، مشکلات و شرایط کوتاه مدت استفاده می کنیم. در این شرایط سریع و از روی غریزه عمل می کنیم. در اغلب موارد، تفکر سریع برای فعالیت های روزانه بسیار مناسب است.

    ذهن زیبا
    يکشنبه 17 بهمن 1395 - 18:11
    بازدید : 95
    بیشتر افراد به موفقیت در رابطه با کار و ثروت فکر می کنند؛ اما به عقیده ی من، شما به معنای واقعی موفق نیستید، مگر این که موفقیت واقعی در تمام چرخه های زندگی شما نفوذ کرده باشد. هفت پره ی چرخ عبارت اند از:
     
    کاری
    خانوادگی
    مالی
    شخصی
    فکری
    جسمی
    روحی
    قبل از اینکه بتوانید لذت واقعی موفقیت را تجربه کنید، باید در هر یک از این زمینه ها تا حدی موفقیت به دست آورید. از این رو، موفقیت واقعی، همه ی زمینه های زندگی (یا هر پره ی چرخ) را پوشش می دهد.
    ذهن زیبا
    سه شنبه 12 بهمن 1395 - 23:50
    بازدید : 102

    اغلب افراد نسبت به تصمیم هایی که می گیرند دو به شک هستند، خیلی ها حتی نمی توانند تصمیم بگیرند که برای امشب چه غذایی بخورند، شاید در خیلی از موارد نگرفتن تصمیم، اهمیت چندانی نداشته باشد، اما وقتی پای هدف و موفقیت به میان می آید، همه چیز فرق می کند، گرفتن تصمیم قدرتمند ، یکی از ویژگی هایی است که حتما باید باید داشته باشید.

     

    با نگاهی به ده سال گذشته آیا می توانید زمان هایی را مشخص کنید که اگر یک تصمیم متفاوت می گرفتید، شکل زندگی الان شما کاملاً متفاوت بود؟ چه در جهت بهتر شدن یا بدتر شدن آن؟

     

    شاید در ده سال گذشته در ارتباط با شغل و کارتان تصمیمی گرفتید که مسیر زندگی شما را به کلی تغییر داد. یا شاید اصلاً نتوانستید تصمیمی در این باره بگیرید.

    ذهن زیبا
    يکشنبه 3 بهمن 1395 - 0:13
    بازدید : 114

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 40
    تعداد کل نظرات : 15

    خبرنامه